19 november 2021 - Redactie Evaluatie studiedag 2021 Fijn dat je op 6 november naar de jaarvergadering/studiedag van de NVvW bent geweest. Wat ons betreft was het een zeer geslaagde dag, maar er zijn natuurlijk altijd zaken die verbeterd kunnen worden. We willen je vragen om het onderstaande evaluatieformulier in te vullen, we houden rekening met je opmerkingen bij de organisatie van de studiedag 2021. Je naam De studiedag kwam overeen met mijn verwachtingen. helemaal mee eensmee eensniet mee eenshelemaal niet mee eens Er was voldoende informatie om mij aan het denken te zetten. helemaal mee eensmee eensniet mee eenshelemaal niet mee eens Wat vond je van de lezing van Desiree Agterberg? zeer goedgoedmatigslechtniet geweest Kun je dit toelichten? Wat vond je van de voordracht van Monique Pijls? zeer goedgoedmatigslechtniet geweest Kun je dit toelichten? De eerste workshop waar ik geweest ben kiesL1. Actualisatie wiskunde vmbo: van 1 naar 2 programma’sL2. Actualisatie wiskunde havo vwoL4. Actualisatie kerndoelen vo onderbouwL5. Variabelen in de algebrales: de weg naar begrip loopt via misconceptenL6. Gegoochel met getallenL7. Binair voor beginnersL9. Lesideeën in het vmboL10. Honderd jaar probleemoplossen: Op de schouders van reuzenL11. TiendesprongenL12. Omgaan met data en statistiek in het beroep en dagelijks levenL14. Wiskundiger worden bij wisk4allL15. ChatGPT voor wiskundedocentenL16. Wiskundige discussies verdiepen-Onderzoek naar scaffolding en wiskundig denkenL17. De wisselwerking tussen ordeverwerking en affectieve factoren in relatie tot rekenvaardighedenL18. Leermiddelen 1000 jaar geleden: rekensteentjes en het astrolabiumL19. Wiskunde: van abstract naar concreet en andersomL20. Chinese TelstokjesL21. Doe eens een WiTje! Modelleren in een uurL22. Basisvaardigheden, wat zijn dat eigenlijk?L23. Een nieuwe kijk op de afgeleideL24. Patroontekenen met wiskunde- een oude ambacht in een nieuw jasjeL25. Meer dan 100 jaar vouwen in de wiskundelesL28. Creatieve Patronen met Scratch en TekenrobotsL29. Wiskunde bij levensverzekeringenL30. Formules bij wiskunde en natuurkundeU1. De nieuwe kerndoelen voor wiskunde – zo ga je ermee om Deze workshop vond ik zeer goedgoedmatigslechtgeen workshop gevolgd Kun je dit toelichten? De tweede workshop waar ik geweest ben kiesL1. Actualisatie wiskunde vmbo: van 1 naar 2 programma’sL2. Actualisatie wiskunde havo vwoL4. Actualisatie kerndoelen vo onderbouwL5. Variabelen in de algebrales: de weg naar begrip loopt via misconceptenL6. Gegoochel met getallenL7. Binair voor beginnersL9. Lesideeën in het vmboL10. Honderd jaar probleemoplossen: Op de schouders van reuzenL11. TiendesprongenL12. Omgaan met data en statistiek in het beroep en dagelijks levenL14. Wiskundiger worden bij wisk4allL15. ChatGPT voor wiskundedocentenL16. Wiskundige discussies verdiepen-Onderzoek naar scaffolding en wiskundig denkenL17. De wisselwerking tussen ordeverwerking en affectieve factoren in relatie tot rekenvaardighedenL18. Leermiddelen 1000 jaar geleden: rekensteentjes en het astrolabiumL19. Wiskunde: van abstract naar concreet en andersomL20. Chinese TelstokjesL21. Doe eens een WiTje! Modelleren in een uurL22. Basisvaardigheden, wat zijn dat eigenlijk?L23. Een nieuwe kijk op de afgeleideL24. Patroontekenen met wiskunde- een oude ambacht in een nieuw jasjeL25. Meer dan 100 jaar vouwen in de wiskundelesL28. Creatieve Patronen met Scratch en TekenrobotsL29. Wiskunde bij levensverzekeringenL30. Formules bij wiskunde en natuurkundeU1. De nieuwe kerndoelen voor wiskunde – zo ga je ermee om Deze workshop vond ik [radio workshop2 "zeer goed" "goed" "matig" "slecht" "geen workshop gevolgd] Kun je dit toelichten? Als je nog iets mee wilt geven voor de organisatie van de studiedag volgend jaar dan kan dat hieronder.